Faci optimizare SEO? Iata 3 lucruri pe care nu trebuie sa le uiti!

optimizare SEO

Daca faci optimizare SEO pe cont propriu, rar poti beneficia de toate avantajele aferente. Tocmai de aceea, este important sa stii precis care sunt toate lucrurile pe care le poti face pentru a-ti optimiza cat mai bine website-ul sau articolul.

Pe de alta parte, domeniul SEO este unul destul de vast – in fiecare zi vei afla lucruri noi, indiferent de nivelul tau de experienta. O alta problema ar fi faptul ca poti oricand uita de anumite aspecte aparent banale, dar care pot fi foarte importante atunci cand iti raportezi continutul sau afacerea la vizibilitatea pe care o ai in Google.

Asadar, in cele ce urmeaza vei afla mai multe despre trei lucruri pe care chiar nu trebuie sa le uiti atunci cand optimizezi continut online pentru motoarele de cautare.

Tipul de rezultat al cautarii dorit

Da, pentru un incepator SEO, acest lucru pare complex – in multe cazuri, chiar este!

Mai exact, trebuie sa constientizezi faptul ca nu exista un singur tip de rezultat in urma unei cautari pe Google, ci mai multe. Astfel, poti da peste featured snippets, rezultate video sau casute cu informatii despre locuri si afaceri. Fiecare tip de rezultat influenteaza modul in care vei face strategia de optimizare SEO.

De exemplu, features snippets implica raspunsuri scurte si la obiect privind o anumita tema, pe cand rezultatele video o optimizare impecabila a tag-urilor continutului. Desigur, casuta cu informatii despre o afacere (numar de telefon, recenzii, locatie si asa mai departe), necesita cunostinte de Google Business Profile.

Alege cuvinte cheie in functie de tematica

Dupa cum stii, incepi cu un cuvant cheie principal si apoi extinzi, ajungand la variante long-tail ale cuvantului cheie respectiv. Totusi, algoritmul Google deja poate identifica acest truc de optimizare, iar continutul tau nu se va bucura de beneficii in plus.

Astfel, trebuie sa treci la tematica – anume sa pui ochii pe doua trei cuvinte cheie care sunt parte a aceluiasi domeniu si care sunt relevante pentru pagina ta de continut. Apoi poti extinde si ajunge la variantele long-tail aferente fiecarui cuvant din tematica pusa la punct.

In ziua de astazi, pana si cuvintele cheie necesita cunostinte avansate de optimizare SEO – nu mai pot fi alese si introduse in text pur si simplu.

Imaginile sunt parte esentiala a optimizarii SEO

Imaginile nu pot fi aruncate intr-un text sau pe o pagina. Acestea au un impact semnificativ atat asupra vitezei de incarcare a website-ului tau, cat si asupra pozitionarii acestuia in rezultatele cautarii. Astfel, atunci cand faci optimizare SEO pentru imagini, trebuie sa tii minte urmatoarele:

  • Imaginile trebuie sa aiba o dimensiune corespunzatoare – indeajuns de mica incat sa nu incarce pagina, dar in acelasi timp indeajuns de mare incat sa nu afecteze calitatea imaginii;
  • Imaginile trebuie sa fie optimizate cu ajutorul cuvintelor cheie aferente fiecarei pagini – anume sa modifici meta tag-urile acesteia pentru a descrie imaginea corespunzator, dar prin intermediul cuvintelor cheie.

Intrebarea mai importanta acum, dupa ce te-ai ocupat deja de optimizare SEO folosind aspectele mentionate, este cum poti trece la urmatorul nivel?

Ei bine, pentru acest lucru ai nevoie de un specialist SEO, poate chiar de un intreg departament SEO care poate face minuni pentru prezenta online a afacerii tale. Pentru a afla mai multe despre optimizarea SEO la nivel profesionist, nu ezita sa apelezi la expertii The Markers – departamentul dedicat SEO este gata sa-ti raspunda la intrebari si nelamuriri!