O cazare plăcută depinde și de consumabile și accesorii

Posted By on 30 decembrie 2020

Cine nu adoră concediile, când ai posibilitatea să călătorești, să ajungi în locuri preferate sau necunoscute, și să te bucuri de o experiență de care nu ai parte în fiecare zi? Dar, pentru ca un concediu să fie reușit, cazarea are un rol foarte important. De aceea, cu toții căutăm acele unități de cazare care să ne ofere confortul dorit, iar dacă mai sunt și la un preț prietenos cu buzunarul, putem spune că am dat lovitura.

Detalii care fac diferența

Într-un oraș turistic este normal ca și numărul unităților de cazare să fie unul ridicat. Și atunci, ce să faci ca să poți să te bucuri de clienți tot timpul anului, să ai multe rezervări și clienții să-și dorească să revină mereu la hotelul sau pensiunea ta? Simplu: cu o mai multă atenție la detalii. Sunt multe unitățile hoteliere unde curățenia și amabilitatea personalului sunt la superlativ, dar câteodată mai este nevoie și de altceva. Oamenii vor să se simtă apreciați, că nu sunt doar simple numere, și atunci acele mici gesturi sunt importante. Dacă camera lor este prevăzută cu cosmetice hoteliere, au la dispoziție prosoape si halate hotel, papuci de unică folosință sau orice alte accesorii hotel, vor reveni cu drag în unitatea ta, de fiecare dată.

Impresie favorabilă

Atunci când, după un drum lung, intri în camera de hotel și observi acele mici detalii despre care ți-am amintit mai sus, parcă simți că cei de aici sunt foarte bucuroși să te aibă drept oaspete. Dacă la acestea se adaugă și o curățenie exemplare și servicii pe măsură, atunci avem de a face cu cazarea perfectă, nu-i așa?

Nu lăsa nimic la voia întâmplării

Este foarte greu să reziști în industria hotelieră, nu trebuie să neglijezi niciun detaliu. Dar, degeaba ai renovat clădirea, ai cumpărat mobilă de calitate, ai pregătit și niște mici surprize plăcute pentru turiști în camere, dacă personalul este slab pregătit, și nici nu este atât de prompt în a rezolva dorințele clienților. După cum vezi, nimic nu trebuie lăsat la voia întâmplării, totul are rolul lui, bine definit, și care nu trebuie ”uitat”. Sunt amănunte care îți fidelizează clienții, și acesta este principalul tău scop.

Camera de hotel, a doua casă pentru oamenii de afaceri

Atunci când un om de afaceri călătorește într-un alt oraș pentru a încheia un contract, camera de hotel devine o a doua casă. De aceea, condițiile oferite trebuie să fie la superlativ. Vor avea nevoie de conexiunea bună la internet, televizor, mini bar și mini frigider, și altele asemănătoare.

Mai este însă un amănunt. Când se călătorește în interes de serviciu, bagajul personal este redus la minimul necesar, de aceea este esențial ca în camera de hotel să se găsească toate acele accesorii de care ți-am amintit mai sus. Pentru acea persoană, timpul este prețios, așa că nu ia în calcul să meargă la un magazin să-și cumpere ce are nevoie. De aceea, dacă le găsește în camera de hotel, va reveni mereu în acea unitate!