Ce este SEO?’ – aceasta este una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre nou-veniti in afacerile online. Chiar si cei, care nu sunt atat de familiarizati cu marketingul pe internet, isi pun frecvent aceasta intrebare. Ei bine, SEO sau Search Engine Optimization este metoda de generare a traficului din motoarele de cautare; procesul include rezultate gratuite, organice, editoriale si naturale.
SEO nu numai ca ajuta la impingerea site-ului in partea de sus a rezultatelor motoarelor de cautare, ci creste, de asemenea, clientii potentiali, ceea ce, la randul sau, are ca rezultat generarea de venituri mai mari. Este un proces continuu si trebuie intretinut in mod regulat. SEO poate fi impartit in doua tehnici: SEO On Page, SEO Off Page. Intra si pe https://mogu.ro/seo-on-page/ pentru a afla mai multe.
SEO on page
SEO pe pagina este o parte foarte importanta a optimizarii SEO. Aici construiti paginile site-ului dvs. si implementati anumite tehnici pentru a imbunatati pozitiile in motoarele dvs. de cautare pe paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare (SERP-uri), iar site-ul dvs. va primi mai mult trafic. SEO pe pagina include diferiti factori, cum ar fi cercetarea cuvintelor cheie, optimizarea URL-ului, etichetele meta, etichetele antet, plasarea cuvintelor cheie in continut, optimizarea imaginii si multe altele.
Cercetarea cuvintelor cheie
Cercetarea cuvintelor cheie este procesul de gasire a termenilor de cautare efectivi pe care oamenii ii introduc in motoarele de cautare. De asemenea, ajuta la dobandirea si mentinerea atentiei publicului corect. Cercetarea eficienta a cuvintelor cheie obtine mai multe beneficii, cum ar fi implicarea publicului corect, cresterea conversiei clientilor, cresterea pozitiei SERP si multe altele.
Optimizare URL
Structura URL a site-ului ar trebui sa fie scurta si bogata in cuvinte cheie; Structura URL dinamica ar trebui evitata. In primul rand, 3 pana la 5 cuvinte intr-o structura URL sunt mai importante, deoarece contribuie mai mult la site-ul web. Utilizarea cuvintelor cheie intr-o adresa URL poate fi considerata una dintre cele mai bune practici. Structurarea corecta a adresei URL cu anumite cuvinte cheie va va oferi cu siguranta un rang bun al paginii in motoarele de cautare precum Google si altele. Despre ce inseamna seo si cum te poate ajuta acesta, poti afla accesand https://arisinvest.ro.
Meta-etichete
Meta tag-urile este cel mai important factor al SEO pe pagina. Are patru componente fundamentale: Meta Title, Meta Description, Meta Keywords si Meta Robots Tag. In timp ce Meta Titlul este folosit pentru a descrie sau a transmite continutul unei pagini catre motoarele de cautare si utilizatorii, Meta Description este o scurta descriere care le spune motoarele de cautare si utilizatorilor despre conceptele paginii. Meta Robots este o eticheta care spune cautarii sa urmeze o anumita pagina de pe site, iar Meta Keywords descrie lista de cuvinte cheie si relevanta acestora.
Optimizarea continutului
Continutul este regele! Optimizarea profesionala a continutului se concentreaza pe utilizarea anumitor cuvinte cheie in locuri foarte specifice pentru a trimite cea mai puternica si inalta clasare pentru cuvintele cheie vizate. Ii incurajeaza pe proprietarii de site-uri web sa obtina topul SERP-urilor. Frecventa cuvintelor cheie, relevanta, utilitatea si progresul sunt cateva dintre lucrurile importante pe care trebuie sa le luati in considerare in cadrul Optimizarii continutului.