Importanta produselor cosmetice si accesoriilor pentru hoteluri personalizate

Oricine a mers intr-un hotel, primul lucru pe care l-a facut, inainte de a-si desface bagajele, a fost sa intre in baie si sa vada ce produse pentru hoteluri a lasat gazda pentru necesitatile zilnice. In produsele pentru hoteluri intra atat papuci unica folosinta hoteluri, prosoape si halate si produsele pentru igiena zilnica. Produsele cosmetice includ, de exemplu, creme, lotiuni, geluri, uleiuri pentru piele, sapunuri, saruri de baie, sampon hotel, care joaca un rol cat se poate de important in industria ospitalitatii.

Dar, a oferi doar niste simple produse pentru hoteluri nu este suficient. Acestea trebuie sa fie de calitate superioara si ar fi indicat, pe cat posibil, sa le personalizezi.

Daca esti unul din acei proprietari de hotel sau pensiune, te poti intreba adesea :„Cum imi pot surprinde oaspetii?”, „Cum ii pot rasfata cel mai bine?”, „Cum le pot oferi un cadou, dar si sa am beneficii de pe urma lor?”. De cate ori ti-ai pus aceste intrebari, fara a gasi apoi raspunsul corect?

Cand ajungem intr-o camera de hotel, cu totii am dori sa ne simtim rasfatati si chiar si sa avem parte de putina atentie pentru client poate face diferenta. Produsele personalizate, cunoscute si ca produse de curtoazie, personalizata pentru tine si facilitatea ta reprezinta un mic detaliu care nu trece neobservat de client. Dar de ce sa personalizam? Cum poti pune logo-ul pe produsele hoteliere? Iata raspunsurile la toate intrebarile pentru a crea o linie personalizata, pentru a te diferentia si a te face sa ramai in memoria fiecarui client in parte.

  1. De ce sa personalizam obiectele cosmetice?

Personalizarea este importanta, deoarece detaliile fac diferenta: permite clientului sa-si aminteasca de tine si, prin urmare, de sederea lui! Clientul, luand acasa un mic obiect precum un sampon sau un sapun delicat, va avea cu el un suvenir splendid si o carte de vizita a hotelului tau. Uita-te la recenziile de pe internet de la multe alte locatii pentru a intelege cat de importanta este oferirea produselor de curtoazie.

  1. Ce se poate personaliza?

Linia personalizata de produse cosmetice poate fi diversificata pentru fiecare hotel: de obicei incepe cu linia clasica de curtoazie, cum ar fi, de exemplu, sampon de dus, sapun, gel de dus. Sau poti utiliza unele obiecte mai particulare, cum ar fi peria de sters pentru pantofi, cutiile de chibrituri, prosoapele etc. Poti fi creativ si poti incerca sa personalizezi accesoriile de hotel in cel mai ingenios mod.

  1. Ce poti imprima pe produse?

Poti imprima sigla sau logo-ul hotelului sau pensiunii, sau initialele locului de cazare. De fapt poti imprima tot ceea ce iti doresti.

  1. Cate culori pot fi tiparite?

Conform expertilor in ospitalitate, nu este indicat sa alegi logo-uri mult prea complicate sau prea colorate. Adesea sunt alese pana la sase culori, in functie de tipul de produs pe care doresti sa il personalizezi.

  1. Poti pune brand-ul imprimat pe orice produs?

Da, si o recomandam cu caldura, deoarece in acest fel se creeaza o identitate de marca si, prin urmare, o linie ad hoc pentru ca oaspetii tai sa identifice mai bine hotelul sau pensiunea pe care o detii.